piątek, 5 kwietnia 2013

W czasie przerwy dzieci się nudzą cz. 1 - Zabawa wykrojnikami

Tym razem nie moje dzieła sztuki:-)

U nas dwu tygodniowy half term, więc dziewczyny jak zwykle sie nudzą. Zwłaszcza, że są chore i nie bardzo możemy wychodzić. Same już nie wiedzą co mają w domu robić.
Pozwoliłam im więc pobawić sie moimi wykrojnikami. Zabawę miały przednią, ja troszkę mniej hahahaha:-) Nie był to najlepszy pomysł, rzucony w jednej chwili, zwłaszcza, że niektóre wykrojniki nie wycinają sie zbyt dobrze, to jeszcze Clarita (Klara) płakała prawie cały czas. A one? - jak zwykle się niecierpliwiły:-)

Ale zadowolone skończyły swoją sztukę:-)
Oto ona:

Zosia, 3 latka "Kolorowy deszczyk"
Ela, 7 lat "Sowa na dachu"
Hania, 5 lat "Tańcząca na płocie"

P.S. Dziewczyny same układały, przyklejały i rysowały. Ja tylko wycinałam:-)

papier: papermilldirect
przeróżne wykrojniki: tentententententen, i ten
dziurkacze: ten i ten i ten
flamastry i glitter glue

Drzewka podpatrzone na blogu Agnieszki.

Hugs
Magda xxx






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz