poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Ogrody

Na blogu Janet kwietniowe wyzwanie pod nazwą Zaczarowany ogród


Pierwszy raz biorę udział w takim wyzwaniu, pierwszy raz w ogóle udzielam się na blogu w "ten sposób" :-)

Zrobiłam dwie karteczki jedna z grafiką Janet a drugą z grafiką LOTV.

Pierwsza kartka
papier to papermill direct jako baza oraz Raspberry Road Designs  by Susan Darter darmowy papier z magazynu Cardmaking & papercraft
kwiatki z WOC






I druga kartka, zaległa dla ukochanej siostry, która zawsze wybacza mi wszyskie moje opóźnienia.

Baza to jak zwykle papermill direct oraz papier lniany z kolekcji Victoria and Albert Museum, London 
Kwiatki mam nadzieję, że chociaż troszkę przypominają lilie wodne. Po raz pierwszy robiłam je sama z tego wykrojnika.
Brokatowe skrzydełka i gwiazdki wykonane z pomocą Glamour Dust.








Pozdrawiam
Magda xxx

















4 komentarze:

  1. Przepiękne karteczki!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digital Paper...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Jolu, za wszystko. Pozdrawiam goraco!

      Usuń
  2. Piękne!
    Dzięki za udział w wyzwaniu DigitalPaper :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mamajudo:) Pani Magdo, między innymi dzięki Pani zaczęłam robić kartki, a pudełko, które Pani zrobiła dla naszej Hani nadal jest ozdobą biblioteczki:) Dziękuję!!!

      Usuń